Job 11 van 134


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor - Loncin


Functie

Klantendienstmedewerker gezocht voor project in de telecomsector in Loncin (achter Tongeren).
Je werktijden worden op voorhand bepaald en zullen variërend liggen tussen ma-vr 08u00-20u00 + zat 09u00-17u30.


Taken:
  • Inbound functie customer care en residentiële sales
  • Front office --> géén technische dienst!
  • Beantwoorden binnenkomende oproepen van klanten over fouten op factuur bv, te dure factuur, abonnementen die niet kloppen...
  • Zelf op zoek gaan met de klant naar een oplossing (zonder script!)
  • Sales

Jouw profiel

Profiel :
  • Je bent klantgericht en service-minded
  • Je bent vol aan de telefoon en bent sales gericht
  • Je kan vlot overweg met PC
  • Je beschikt over de nodige empathie/rust én u bent oplossingsgericht
  • Je krijgt een 3-weekse training startend op 13/05/2024
  • Na je GESLAAGDE opleiding, mag je 2 dagen onsite werken (ALTIJD maandag & vrijdag!) en 3 van thuis uit. Wil je meer onsite werken? Dat mag! Hoe meer, hoe beter!
    Verplichting bij thuiswerk: EIGEN laptop/PC met min. Windows10 op geïnstalleerd (noodzakelijk voor software)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

Optie op een vast contract na geslaagde interim periode
Salaris volgens barema 200 maar ALLE anciënniteit van al jouw vorige werkervaringen wordt meegenomen in de berekening aangevuld met een soicaal abonnement (klmvergoeding) en eco-cheques.
Je zal werken in een voltijds uurrooster
Maandag tot en met vrijdag tussen 8 uur en 20 uur
Zaterdag tussen 9 uur en 17:30 uur
Je werkt 2 dagen op kantoor (maandag + vrijdag) de 3 andere mag je van thuis werken

OPGELET: een Nederlandse schrijftest is verplicht!


Interesse ?
Wees er snel bij en solliciteer online ! of stuur je CV door naar hasselt.182@adecco.be

Solliciteren

182 HASSELT INDUSTRIE
+32 (0)11 22 11 63

Solliciteren